Kontakt
Apartament Atena
84-230 Rumia, ul. Tysiąclecia 6 dane wysyłamy też sms-em
tel. kom. + 48 694 82 47 47 -rezerwacje tel. kom. + 48 602 609 825
e-mail: biuro@e-atena.pl www: www.e-atena.pl
Dane do przelewu: P.H.U. e-atena
ul.Tysiąclecia 6 Opcja przelew na telefon Blik: + 48 602 609 825
84-230 Rumia
ING Bank Śląski nr rach: 81 1050 1764 1000 0092 1252 9656
IBAN: PL 81 1050 1764 1000 0092 1252 9656 SWIFT : INGBPLPW
- rezerwacji telefonicznej można dokonywać pod numerem 694 82 47 47
Gwarancją i potwierdzeniem rezerwacji jest wpłata na rachunek firmy zadatku w określonym trybie wymagalności wpływu:
- do 14 dni przed datą przyjazdu minimum 30% kwoty całkowitej,
- miedzy 14 dni a datą przyjazdu kwota ustalana indywidualnie ( miedzy 50% a 100 % należności),
- na adres mailowy zostanie przesłane potwierdzenie rezerwacji (proszę zawsze podać adres skrzynki mailowej podczas rezerwacji telefonicznej),
- podczas rezerwacji należy określić czy wystawić FAKTURĘ i podać NIP w przeciwnym wypadku zostanie wystawiony PARAGON,
- Gość ma obowiązek zapłaty kwoty za pobyt czy dopłaty do rezerwacji w dniu przybycia-zameldowania w Obiekcie gotówką lub przelewem Blik na telefon czy potwierdzonym przelewem na konto;
ewentualnie proszę dokonywać płatności 100% kwoty przed przyjazdem;
- niedojazd, opóźnienie , przerwanie czy skrócenie pobytu nie stanowi podstawy do zwrotu opłaty, Gość zostanie obciążony kwotą do zapłaty za zadeklarowany pobyt przy dokonaniu rezerwacji- nieuiszczona jeszcze kwota staje się należnością wymagalną do zapłaty wynikającą z ustaleń rezerwacyjnych,
- najpóźniej do 14 dni przed datą przyjazdu możliwe jest bezkosztowe odwołanie-anulowanie rezerwacji lub zmiana terminów ;
Obiekt zwróci klientowi wpłacony zadatek na to samo konto bankowe, z którego Gość dokonał przelewu zadatku na rachunek bankowy Firmy Atena w terminie do 7 dni roboczych od momentu otrzymania pisemnej anulacji rezerwacji ;
- od 14 dni do daty przyjazdu - odwołanie skutkuje przepadkiem zadatku- nie podlega zwrotowi;
-od 14 dni do daty przyjazdu - zmiana terminów , ale nie długości pobytu (skracanie), uzależniona jest od dostępności i ma charakter uznaniowy - inaczej rezerwacja bezzwrotnie przepada przy pełnej wymagalności zapłaty (zwłaszcza w sezonie wysokim- święta , wakacje , długie weekendy itp.) Każdy Gość jest traktowany indywidualnie - prosimy o pilny kontakt telefoniczny.
Kwota za pobyt ustalana jest podczas dokonywania rezerwacji i nie podlega negocjacjom po przybyciu na miejsce.
Gościowi (usługobiorcy) nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy rezerwacji usługi noclegowej, zgodnie z art. 38 pkt 12 Ustawy o Prawach Konsumenta.